مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آراس خاکستری استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روش‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]

  • آسیب‌های راهبردی ساخت نگاشت روابط شبکه‌ای آسیب‌های راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 101-136]

ا

  • اجتماع برند آنلاین تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 5-35]

  • ارزش‌گذاری چالش‌های حوزه ارزش‌گذاری و ارزیابی شرکت‌های نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]

  • اقتصادسنجی امنیت اطلاعات مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایه‌گذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 147-182]

  • اکتساب فناوری مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]

  • امنیت تحلیل و اولویت‌بندی چالش‌‌های امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 183-218]

  • امنیت اطلاعات الگوی امکان‌سنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 71-99]

  • امنیت سایبری شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 37-70]

  • اندازه اثر بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 137-160]

ب

  • بازیگران کلیدی زیست‌بوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]

  • بازگشت سرمایه‌گذاری‌های امنیت اطلاعات مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایه‌گذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 147-182]

  • بانکداری الکترونیک بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 137-160]

  • برون‌سپاری استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روش‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]

  • به اشتراک‌گذاری دانش وضعیت‌یابی مؤلفه‌های انگیزه کارکنان و به اشتراک‌گذاری دانش قبل و بعد از پیاده‌سازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]

  • بهینه‌سازی مدل بهینه‌سازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با به‌کارگیری داده‌کاوی و شبیه‌سازی [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 5-40]

پ

  • پایداری سازمانی مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]

  • پروژه طراحی مدل تسهیم دانش در پروژه‌ها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 161-191]

ت

  • تحلیل شبکه زیست‌بوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]

  • تحلیل کیفی طراحی مدل تسهیم دانش در پروژه‌ها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 161-191]

  • تسهیم دانش طراحی مدل تسهیم دانش در پروژه‌ها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 161-191]

  • تعهد تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 5-35]

  • توییتر پیاده سازی سیستم‌های توصیه گر هتلها با استفاده از اولویت‌های کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 85-118]

  • توسعه پایدار مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]

ج

  • جامعه برند آنلاین تأثیر ویژگی‌های جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجی‌گری دل‌بستگی مشتری و تعدیل‌گری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]

چ

  • چالش تحلیل و اولویت‌بندی چالش‌‌های امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 183-218]

خ

  • خوشه‌بندی مدل بهینه‌سازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با به‌کارگیری داده‌کاوی و شبیه‌سازی [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 5-40]

  • خوشه‌بندی سلسله‌ مراتبی پیش‌بینی رویگردانی جزئی مشتریان بانک‌ها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]

د

  • داده بنیاد مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]

  • داده‌کاوی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 175-205]

  • دانش نظری مدل‌سازی فرایند کسب‌وکار تأثیر سبک‌شناختی بر درک پذیری مدل‌های فرایند کسب‌وکار [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-134]

  • درک پذیری مدل تأثیر سبک‌شناختی بر درک پذیری مدل‌های فرایند کسب‌وکار [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-134]

  • دل‌بستگی مشتری تأثیر ویژگی‌های جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجی‌گری دل‌بستگی مشتری و تعدیل‌گری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]

  • دلفی فازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی کسب‌وکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 119-146]

  • دلفی فازی استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روش‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]

  • دولت الکترونیکی ساخت نگاشت روابط شبکه‌ای آسیب‌های راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 101-136]

ر

  • راهکار مقابله تحلیل و اولویت‌بندی چالش‌‌های امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 183-218]

  • رسانه اجتماعی وضعیت‌یابی مؤلفه‌های انگیزه کارکنان و به اشتراک‌گذاری دانش قبل و بعد از پیاده‌سازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]

  • ریسک مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]

  • ریسک پروژه فناوری اطلاعات استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روش‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]

  • رفتار خرید مصرف‌کننده نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]

  • روابط شبکه‌ای ساخت نگاشت روابط شبکه‌ای آسیب‌های راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 101-136]

  • روش بهترین-بدترین شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی کسب‌وکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 119-146]

  • رویگردانی جزئی پیش‌بینی رویگردانی جزئی مشتریان بانک‌ها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]

ز

  • زیست‌بوم ارتباطات سیار زیست‌بوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]

  • زیست‌بوم کسب‌وکار زیست‌بوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]

س

  • سازمان‌های ایرانی بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 137-160]

  • سرمایه‌گذاری امنیت اطلاعات مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایه‌گذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 147-182]

  • سیستم‌های اطلاعاتی الگوی امکان‌سنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 71-99]

  • سیستم‌های توصیه گر هتل پیاده سازی سیستم‌های توصیه گر هتلها با استفاده از اولویت‌های کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 85-118]

  • سوآرا استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روش‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]

ش

  • شاخص سبکِ شناختی تأثیر سبک‌شناختی بر درک پذیری مدل‌های فرایند کسب‌وکار [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-134]

  • شبکه های اجتماعی پیاده سازی سیستم‌های توصیه گر هتلها با استفاده از اولویت‌های کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 85-118]

  • شبکه‌های اجتماعی نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]

  • شبیه‌سازی مدل بهینه‌سازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با به‌کارگیری داده‌کاوی و شبیه‌سازی [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 5-40]

  • شدت رقابت ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیل‌تر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]

  • شرکت‌های فناوری اطلاعات چالش‌های حوزه ارزش‌گذاری و ارزیابی شرکت‌های نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]

  • شرکت همکاران سیستم.   طراحی مدل تسهیم دانش در پروژه‌ها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 161-191]

ص

  • صنعت پوشاک نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]

ع

  • عملکرد شرکت ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیل‌تر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]

  • عوامل اجتماعی و فرهنگی نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]

  • عوامل حیاتی موفقیت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی کسب‌وکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 119-146]

ف

  • فرا تحلیل بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 137-160]

  • فراترکیب الگوی امکان‌سنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 71-99]

  • فناوری اطلاعات مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]

  • فناوری اطلاعات سبز مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیل‌تر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]

  • فناوری پیشرفته مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]

ق

  • قابلیت بازاریابی ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیل‌تر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]

ک

  • کسب‌وکار الکترونیک شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی کسب‌وکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 119-146]

  • کسب‌وکارهای نوپا چالش‌های حوزه ارزش‌گذاری و ارزیابی شرکت‌های نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]

گ

  • گرایش به کارآفرینی ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیل‌تر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]

م

  • ماشین بردار پشتیبان پیش‌بینی رویگردانی جزئی مشتریان بانک‌ها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]

  • مدیریت دانش وضعیت‌یابی مؤلفه‌های انگیزه کارکنان و به اشتراک‌گذاری دانش قبل و بعد از پیاده‌سازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]

  • مدیریت فرایند مدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیاده‌سازی فرآیندهای کسب‌وکار [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 85-118]

  • مدیریت فرایند کسب‌وکار مدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیاده‌سازی فرآیندهای کسب‌وکار [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 85-118]

  • مدل تخصیص چند هدفه مدل بهینه‌سازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با به‌کارگیری داده‌کاوی و شبیه‌سازی [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 5-40]

  • مدل زنجیره وضعیت پیش‌بینی رویگردانی جزئی مشتریان بانک‌ها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]

  • مرکزیت زیست‌بوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]

  • مرور سیستماتیک مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایه‌گذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 147-182]

  • مشتریان بانک پیش‌بینی رویگردانی جزئی مشتریان بانک‌ها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]

ن

  • نرم‌افزارهای رایانه‌ای ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیل‌تر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]

  • نظریه داده بنیاد شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 37-70]

  • نهادهای تحقیقاتی شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 37-70]

  • نوآوری باز شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 37-70]

و

  • وُیپ تحلیل و اولویت‌بندی چالش‌‌های امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 183-218]

  • ویژگی‌های جامعه برند آنلاین تأثیر ویژگی‌های جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجی‌گری دل‌بستگی مشتری و تعدیل‌گری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]

  • وفاداری تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 5-35]

  • وفاداری برند تأثیر ویژگی‌های جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجی‌گری دل‌بستگی مشتری و تعدیل‌گری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]

  • وفاداری مشتری تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 175-205]

ه

  • هم خلقی ارزش تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 5-35]

  • هنجارهای ذهنی وضعیت‌یابی مؤلفه‌های انگیزه کارکنان و به اشتراک‌گذاری دانش قبل و بعد از پیاده‌سازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]

login