آ
-
آراس خاکستری
استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روشهای تصمیمگیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]
-
آسیبهای راهبردی
ساخت نگاشت روابط شبکهای آسیبهای راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 101-136]
ا
-
اجتماع برند آنلاین
تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین همخلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 5-35]
-
ارزشگذاری
چالشهای حوزه ارزشگذاری و ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]
-
اقتصادسنجی امنیت اطلاعات
مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایهگذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 147-182]
-
اکتساب فناوری
مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]
-
امنیت
تحلیل و اولویتبندی چالشهای امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 183-218]
-
امنیت اطلاعات
الگوی امکانسنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 71-99]
-
امنیت سایبری
شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 37-70]
-
اندازه اثر
بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 137-160]
ب
-
بازیگران کلیدی
زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
-
بازگشت سرمایهگذاریهای امنیت اطلاعات
مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایهگذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 147-182]
-
بانکداری الکترونیک
بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 137-160]
-
برونسپاری
استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روشهای تصمیمگیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]
-
به اشتراکگذاری دانش
وضعیتیابی مؤلفههای انگیزه کارکنان و به اشتراکگذاری دانش قبل و بعد از پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]
-
بهینهسازی
مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 5-40]
پ
-
پایداری سازمانی
مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]
-
پروژه
طراحی مدل تسهیم دانش در پروژهها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 161-191]
ت
-
تحلیل شبکه
زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
-
تحلیل کیفی
طراحی مدل تسهیم دانش در پروژهها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 161-191]
-
تسهیم دانش
طراحی مدل تسهیم دانش در پروژهها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 161-191]
-
تعهد
تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین همخلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 5-35]
-
توییتر
پیاده سازی سیستمهای توصیه گر هتلها با استفاده از اولویتهای کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 85-118]
-
توسعه پایدار
مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]
ج
-
جامعه برند آنلاین
تأثیر ویژگیهای جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجیگری دلبستگی مشتری و تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]
چ
-
چالش
تحلیل و اولویتبندی چالشهای امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 183-218]
خ
-
خوشهبندی
مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 5-40]
-
خوشهبندی سلسله مراتبی
پیشبینی رویگردانی جزئی مشتریان بانکها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]
د
-
داده بنیاد
مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]
-
دادهکاوی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 175-205]
-
دانش نظری مدلسازی فرایند کسبوکار
تأثیر سبکشناختی بر درک پذیری مدلهای فرایند کسبوکار [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-134]
-
درک پذیری مدل
تأثیر سبکشناختی بر درک پذیری مدلهای فرایند کسبوکار [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-134]
-
دلبستگی مشتری
تأثیر ویژگیهای جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجیگری دلبستگی مشتری و تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]
-
دلفی فازی
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی کسبوکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 119-146]
-
دلفی فازی
استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روشهای تصمیمگیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]
-
دولت الکترونیکی
ساخت نگاشت روابط شبکهای آسیبهای راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 101-136]
ر
-
راهکار مقابله
تحلیل و اولویتبندی چالشهای امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 183-218]
-
رسانه اجتماعی
وضعیتیابی مؤلفههای انگیزه کارکنان و به اشتراکگذاری دانش قبل و بعد از پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]
-
ریسک
مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]
-
ریسک پروژه فناوری اطلاعات
استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روشهای تصمیمگیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]
-
رفتار خرید مصرفکننده
نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
-
روابط شبکهای
ساخت نگاشت روابط شبکهای آسیبهای راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 101-136]
-
روش بهترین-بدترین
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی کسبوکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 119-146]
-
رویگردانی جزئی
پیشبینی رویگردانی جزئی مشتریان بانکها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]
ز
-
زیستبوم ارتباطات سیار
زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
-
زیستبوم کسبوکار
زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
س
-
سازمانهای ایرانی
بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 137-160]
-
سرمایهگذاری امنیت اطلاعات
مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایهگذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 147-182]
-
سیستمهای اطلاعاتی
الگوی امکانسنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 71-99]
-
سیستمهای توصیه گر هتل
پیاده سازی سیستمهای توصیه گر هتلها با استفاده از اولویتهای کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 85-118]
-
سوآرا
استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روشهای تصمیمگیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]
ش
-
شاخص سبکِ شناختی
تأثیر سبکشناختی بر درک پذیری مدلهای فرایند کسبوکار [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-134]
-
شبکه های اجتماعی
پیاده سازی سیستمهای توصیه گر هتلها با استفاده از اولویتهای کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 85-118]
-
شبکههای اجتماعی
نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
-
شبیهسازی
مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 5-40]
-
شدت رقابت
ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
-
شرکتهای فناوری اطلاعات
چالشهای حوزه ارزشگذاری و ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]
-
شرکت همکاران سیستم.
طراحی مدل تسهیم دانش در پروژهها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 161-191]
ص
-
صنعت پوشاک
نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
ع
-
عملکرد شرکت
ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
-
عوامل اجتماعی و فرهنگی
نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
-
عوامل حیاتی موفقیت
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی کسبوکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 119-146]
ف
-
فرا تحلیل
بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 137-160]
-
فراترکیب
الگوی امکانسنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 71-99]
-
فناوری اطلاعات
مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]
-
فناوری اطلاعات سبز
مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
-
فناوری پیشرفته
مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]
ق
-
قابلیت بازاریابی
ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
ک
-
کسبوکار الکترونیک
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی کسبوکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 119-146]
-
کسبوکارهای نوپا
چالشهای حوزه ارزشگذاری و ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]
گ
-
گرایش به کارآفرینی
ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
م
-
ماشین بردار پشتیبان
پیشبینی رویگردانی جزئی مشتریان بانکها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]
-
مدیریت دانش
وضعیتیابی مؤلفههای انگیزه کارکنان و به اشتراکگذاری دانش قبل و بعد از پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]
-
مدیریت فرایند
مدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیادهسازی فرآیندهای کسبوکار [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 85-118]
-
مدیریت فرایند کسبوکار
مدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیادهسازی فرآیندهای کسبوکار [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 85-118]
-
مدل تخصیص چند هدفه
مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 5-40]
-
مدل زنجیره وضعیت
پیشبینی رویگردانی جزئی مشتریان بانکها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]
-
مرکزیت
زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
-
مرور سیستماتیک
مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایهگذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 147-182]
-
مشتریان بانک
پیشبینی رویگردانی جزئی مشتریان بانکها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]
ن
-
نرمافزارهای رایانهای
ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
-
نظریه داده بنیاد
شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 37-70]
-
نهادهای تحقیقاتی
شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 37-70]
-
نوآوری باز
شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 37-70]
و
-
وُیپ
تحلیل و اولویتبندی چالشهای امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1398، صفحه 183-218]
-
ویژگیهای جامعه برند آنلاین
تأثیر ویژگیهای جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجیگری دلبستگی مشتری و تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]
-
وفاداری
تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین همخلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 5-35]
-
وفاداری برند
تأثیر ویژگیهای جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجیگری دلبستگی مشتری و تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]
-
وفاداری مشتری
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 175-205]
ه
-
هم خلقی ارزش
تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین همخلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1398، صفحه 5-35]
-
هنجارهای ذهنی
وضعیتیابی مؤلفههای انگیزه کارکنان و به اشتراکگذاری دانش قبل و بعد از پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]